HPD LIPA SESVETE od 1952

Prilazi domu na Lipi

Kratki opisi putova uključuju dolazak na polaznu točku javnim prijevozom:

1.    Sa Sljemena. Autobusom ZET-a od Mihaljevca do Tomislavovog doma. Označen put vodi hrptom Medvednice do Sljemena (1032 m), preko Hunjke (879 m), Stola (866 m), Velike Črešnje (862 m), Male Črešnje (823 m), izvora Mrzlak, Ročićeve sjenokoše, Roga (742 m) i preko posljednje skupine livada do Roga-Strmine i planinarske kuće na Lipi. (4 sata hoda)
2.    Iz Markuševačke Trnave. Autobusom ZET-a iz Dubrave do zadnje stanice u Markuševačkoj Trnavi. Dalje cestom preko potoka Trnave i kroz sela Popovec, Bidrovec, Vidovec, uz potok pored Risalnice (411 m), stazom kroz šikaru i šumu uzbrdo do poklonca Marije Snježne. Ispod puta je izvor pitke vode. Od poklonca kolnikom uzbrdo do livade Ročićeve sjenokoše, gdje se izlazi na označen Planinarski put Medvednicom. (3 sata hoda) Ovaj je put dio Romarskog planinarskog puta iz Zagreba za Mariju Bistricu.
3.    Iz Čučerja. Autobusom ZET-a iz Dubrave do Čučerja. Od crkve u Čučerju preko potoka kroz zaselak Kuntići do grebena Gradina i kolnikom po Gradini do označenog puta iz sela Goranca. Produžava se kolnikom i nakon oko 500 metara put se sastaje s putom iz Vugrovca. Slijedi uspon do Žganog dola, a potom strmiji uspon do Mačjeg kamena i trasom Planinarskog puta Medvednicom do odvojka puta za planinarsku kuću na Lipi. (500 metara visinske razlike, 2 sata hoda)
    Preko zaselka Sruki. Autobusom ZET-a iz Dubrave do predzadnje stanice u Gornjem Čučerju pa onda preko potoka i zaselka Sruki uređenom cestom do novoizgrađene lovačke kuće. Zatim kroz Žgani dol do Mačjeg kamena i dalje kao pod točkom 3. (2 sata hoda)
    Preko zaselka Božeki. Autobusom ZET-a iz Dubrave do zadnje stanice u Gornjem Čučerju. Potom preko zaselaka Hikmani, Ištvanići i Božeki kroz voćnjake i livade, uzbrdo, do kolnog puta i kroz šumarke do poklonca Marije Snježne. Zatim kolnikom i stazom preko potoka Čučerje te strmo uzbrdo kroz bukovu šumu do livade na zapadnoj strani Roga (742 m), gdje se staza spaja s Planinarskim putom Medvednicom. (2,5 sati hoda)
4.    Iz Goranca. Goranec je od Zagreba udaljen 18 kilometara, a leži uz cestu koja ide iz Sesveta preko Vugrovca u Čučerje. ZET-ovim autobusom iz Dupca do zadnje stanice u Gorancu. Dalje uz potok u sjevernom smjeru prema izvoru potoka Goranec oko 1500 metara, a zatim uzbrdo do izlaza na označen put iz Čučerja i dalje prema opisu u točki 3. (2 sata hoda)
5.    Iz Vugrovca. ZET-ovim autobusom iz Dupca do stanice pred krajputašem u Gornjem Vugrovcu (druga stanica poslije crkve). Označenom stazom do planinarskog doma nad Vugrovcem. Može se ići i ZET-ovim autobusom iz Dupca do stanice u Đurđekovcu i potom 3 kilometara cestom do planinarskog doma. Pored parkirališta kod planinarskog doma u sjevernom smjeru pored krajputaša u zaselku Vukasi na brijeg Bedenik (384 m) odakle zapadnim, a potom sjeverozapadnim smjerom pored Krča (399 m) te kosom iznad sela Kučilovine kroz vinograde, voćnjake, livade i šumarke do križanja, gdje se put sastaje s putom po Gradini iz Čučerja, točka 3. (2 sata hoda)
6.    Iz Planine Donje. Autobusom ZET-a iz Dupca preko Sesveta, Prekvršja i Kučilovine do autobusne stanice iza križanja u Planini Donjoj. Odatle asfaltiranom Planinarskom ulicom u sjevernom smjeru. Moguća su dva puta. Prvi skreće lijevo u Vinogorsku ulicu i nastavlja kolnim putom pored vinograda do strme livade i dalje strmim putom do Roga-Strmine. Drugi nastavlja do Stuba svetog Jurja, nasuprot kojih skreće lijevo u ulicu Planinarski odvojak, prolazi pored vinograda i sastaje se s prvoopisanim putom. (1 sat hoda)
7.    Iz Gornje Kašine. Iz Dupca autobusom ZET-a do zadnje stanice u Gornjoj Kašini. Nastaviti cestom uz potok Bjelek do sela Planina Donja. Dalje kao pod točkom 6. (1,5 sati hoda)
8.    Iz Planine Gornje. Autobusom ZET-a iz Dupca do zadnje stanice u Planini Gornjoj. Nastaviti cestom do Planinarskog odvojka u Planini Donjoj. Dalje kao u točki 6. (1,5 sati hoda) Iz Planine Gornje nema označene staze na Lipu.
9.    Iz Laza. Sa zagrebačkog autobusnog kolodvora autobusom u pravcu Marije Bistrice do Plašišća poslije sela Laza. Dalje preko Koščevićevog brega (415 m) do Tepčine špice (636 m) odakle na jug do Ročićeve sjenokoše na glavnom grebenu Medvednice te dalje kako je opisano u točki 1 do kuće na Lipi. (3 sata hoda)
10.    Iz Gornje Stubice. Vlakom sa zagrebačkog glavnog kolodvora do željezničke stanice u Gornjoj Stubici. Dalje cestom do Gupčeve lipe, a odatle u južnom smjeru kroz selo Slani Potok, uz brdo Hrenov krč (469 m) i po grebenu Tepčine špice (636 m) i dalje kako je opisano u točki 9. (2 sata hoda)
11.    Iz Moravča. Autobusom ZET-a iz Dupca do zadnje stanice u Moravču. Dalje cestom preko Kraljevog hrasta i Kozelina (511 m), na kojem je u srednjem vijeku stajao grad-tvrđava, te ispod vrha Grohota (492 m) u selo Laz. Zatim preko Koščevićevog brega kako je opisano u točki 9. (5 sati hoda)
12.    Iz Sesveta. U Sesvete se može stići svim ZET-ovim i međugradskim autobusima koji prolaze i stoje u Sesvetama. Sići treba na stanici pored spomenika palim borcima u Domovinskom ratu. Putnici koji dolaze vlakom trebaju sići na stanici Sesvete i pješačiti do spomenutog spomenika ili se prevesti jednu stanicu ZET-ovim autobusom. Kod spomenika je polazna točka. Dalje se ide markiranom planinarskom stazom Sesvete - Dobrodol - Jalševec - Frčkovec (Goranec) - planinarski dom na Lipi.. (4 sata hoda).

Najnovije u galeriji

Zagreb, Božidarevićeva 13 / Tel.01/2337731
www.finder.hr

informatičke tehnologije i usluge
internet dućan - održavanje, programiranje, zastupstva

***ZLATNI SPONZOR***
Restoran Taverna Kraljevec
Sesvetski Kraljevec, Dugoselska 77
Tel.01/2046939
www.restaurant-kraljevec.hr/
e-mail: info@restaurant-kraljevec.hr
Restoran izgrađen u duhu etnografskih i kulturoloških obilježja zavičaja. Tradicionalna kuhinja. Organizacija svih vrsta zabava i svećanosti. NOVA DVORANA S TRISTO MJESTA!!!

U svrhu ispravnog rada i poboljšanja vašega iskustva ove web stranice koriste kolačiće (cookies).
Korištenje istih, bez mogućnosti pohranjivanja kolačića na Vaš uređaj, može rezultirati pogrešnim prikazom podataka i/ili neispravnim radom web stranica. Većina preglednika svojim predefiniranim postavkama omogućava pohranjivanje kolačića, pa je za normalan rad dovoljno pritisnuti gumb "Slažem se", čime prihvaćate uvjeta korištenja kolačića na ovim web stranicama.
Ukoliko to ne želite, možete pohranjivanje kolačića isključiti u svojem pregledniku na način opisan ovdje, ili možete odustati od daljnjeg korištenje ovih web stranica.